دوربین‌های Telycam

کنترل دوربین از راه دور با دوربین‌های Telycam

دوربین‌های Telycam در ایران

شرکت Telycam یک مجموعه متخصص با سال ها تجربه در صنعت تصویربرداری است که در سال 2014 میلادی تاسیس شد. شرکت تلیکم تولید کننده دوربین های سفارشی، برای چندین برند خوشنام جهانی در صنعت صدا و تصویر، همچون Sony و Panasonic بوده. حال حاضر در حوزه تولید دوربین های PTZ نیز فعالیت دارد که کاربردهای وسیعی از جمله استفاده در تصویربرداری و پخش تلوزیونی دارد.

سریال جوکر 2

امروزه برند تلیکم با دوربین های PTZ Camera خود راه حلی حرفه ای برای فیلمبرداری در محیط های چالش بر انگیز را به ارمغان آورده است. سریال موفق و پربیننده جوکر 2 محصول ایران در سال 1403، که توسط احسان علیخانی کارگردانی شده است. با استفاده از دوربین‌های Telycam با پشتیبانی و گارانتی شرکت نظام، تجربه و شرایط متفاوتی را در فیلمبرداری استودیویی به نمایش گذاشت.

چالش عدم حضور تصویربردار در جوکر 2

همانطور که در برنامه جوکر 2 مشاهده کردید، هیج فیلمبرداری در صحنه‌های برنامه مشاهده نمیشه که این بزرگترین چالش تیم محتوایی برنامه جوکر 2 بود که فیلمبرداری این سریال بدون حضور هیچ تصویربردار مستقر در محل ضبط انجام شود. که با کمک دوربین‌های برند تلیکم این دقدقه حل شد. کنترل کامل بر روی دوربین از راه دور یکی از بزرگترین مزیت‌های استفاده دوربین PTZ است.

در ویدیو زیر میتوانید یک نمونه از کاربری و قابلیت های ویژه دوربین‌های Telycam مانند کنترل کردن دوربین‌ها از راه دور بی نیاز به استقرار فیلمبردار در محمل در برنامه جوکر 2 مشاهده کنید.

همه چیز را با کوچکترین جزئیات زیر نظر بگیرید

دوربین های کنترل از راه دور Telycam قابلیت چرخش بدون هیچ لرز و لگ و ایرادی در ویدیو را دارد. لازم به ذکر است که چرخش دوربین ها در هنگام ضبظ تصاویر هیچ ایرادی بر فایل ویدیو ضبط شده ایحاد نمی کند چرا که دوربین های تلیکم با لنز و سنسور های حرفه ای برند سونی و پاناسونیک تجهیز شده اند.

 

دوربین ویدئو کنفرانس برند تلیکم

کنفرانس ویدئویی اکنون روش رایج همکاری تیمی و برندسازی است. دوربین‌های USB Telycam که به عملکرد ISP پیشرفته بهینه‌سازی AF/AE/AW مجهز شده‌اند، کیفیت تصویر برتر را از نظر وضوح، روشنایی و وفاداری رنگ ارائه می کنند. با حداکثر زوم 35 برابری، دوربین‌های Telycam برای اندازه‌های مختلف اتاق، از اتاق‌های شلوغ گرفته تا سالن‌های بزرگ، مناسب است.

دوربین تلیکم

ویژگی های دوربین ویدیو کنفرانس تلیکم

  • وضوح تصویر 3840 * 2160 p30 Ultra HD video
  • رنگ بدنه: مشکی
  • میدان دید 72.5 درجه
  • پشتیبانی از PoE
  • خروجی های تصویری IP، HDMI، 3G-SDI، USB3.0
  • از پیشرفته ترین ISP، سنسور 1/2.5 اینچی 8.51 مگاپیکسلی استفاده می کند
  • زوم اپتیکال 12 برابر + زوم دیجیتال 2 برابر
  • WDR (بازه دینامیکی گسترده)، کاهش نویز سه بعدی

این ویژگی های منحصر به فرد گوشه ای از امکانات عالی و کاربردی مدل TLC-300-IP-12-4K از برند تلیکم هستش.

دوربین های Telycam دوربین های تلیکم
دوربین‌های Telycam

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه گاما کامپیوتر